Technoplaneta – šifrovací hra pro děti

Řešení pro Úkol 5-3 – Šifra pro kVÁDROMOZKY


[0; 7,5; 2,5] ... [3; 11; 5,5]
[3; 7,5; 1] ... [21; 13,5; 7]
[6; 7; 0] ... [12; 14; 8]
[21; 11,5; 3] ... [28; 13,5; 5]
[7; 0; 1,5] ... [9; 7; 3,5]
[18; 0; 1,5] ... [20; 7,5; 3,5]
[7; 0; 4,5] ... [9; 7; 6,5]
[18; 0; 4,5] ... [20; 7,5; 6,5]
[5; 13,5; 1] ... [6; 15,5; 3]
[5; 13,5; 5] ... [6; 15,5; 7]

Řešení

V šifře bylo popsáno několik kvádrů pomocí souřadnic vrcholů na opačných stranách po tělesové úhlopříčce. Na papír je jde nakreslit nakreslit buď přímo v izometrii, nebo prostě zvlášť jako bokorys, půdors a nárys, tj. kreslit vždy jen souřadnice xy, xz a yz. Při troše fantazie zjistíte, že na obrázku je vlk ze hry Minecraft.